۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۳
کد خبر: 84687900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۵۵ مکان عمومی زیر پوشش دانشگاه پزشکی مشهد مهر و موم شد

مشهد- ایرنا- مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۷ هزار مورد از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته است که از این تعداد سه هزار و ۵۵۵ موردمهر و موم شدند.

دکتر علی حسنی یزدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  از این تعداد سه هزار و ۵۰۲ مورد شرایط بهداشتی لازم را نداشتند و همچنین ۵۳ مورد از کارگاه‌ها و کارخانجاتی که مشکل داشتند نیز مهر و موم شدند.

 وی ادامه داد:  همچنین از ۴۰۷ هزار بازدید و بازرسی انجام شده، ۲۷ هزار و ۶۰مورد به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین در طول سال جاری ۱۶۰تن مواد غذایی غیرمجاز و فاقد شرایط بهداشتی توسط همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد معدوم شده است.

فعالیت ۲۵۰ تیم نظارتی در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی  ۴۹۸ نفر بازرس در قالب ۲۵۰ تیم کار بازرسی و نظارت را انجام می‌دهند و طرح تشدید نظارت از ابتدای اسفند ماه در حال انجام است اما انجام نظارت و بازرسی‌ها در مشهد از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که در بحث نظارت بر اماکن ییلاقی مانند طرقبه و شاندیز بازرسان و تیم نظارتی از هشت شب تا ۱۲ شب فعال خواهند بود افزود: همچنین بحث نظارت بر رستوران ها قنادی‌ها آجیل فروشیها و.. نیز از ابتدای اسفندماه شروع است.

دکتر حسنی یزدی با بیان این که مردم می‌توانند برای ثبت شکایات با سامانه ۱۹۰ کشوری تماس برقرار نمایند و مورد شکایت خود را ثبت کنند افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۹ هزار و ۷۲۲مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ ثبت شده است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۲۲۱ مورد مربوط به کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha