۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1392
کد خبر: 84688568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 6 واحد نانوایی کشیک ایام نوروز در عجب شیر فعالیت می کنند

مراغه-ایرنا- معاون فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: از 147 واحد خبازی عجب شیر 6واحد در طرح کشیک نوروزی 1401 فعال هستند.

رضا عاشقی روز پنجشنبه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین  آرد وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف در این شهرستان تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان موظفند بدون هیچ محدودیت زمانی با هماهنگی اتحادیه تا زمان وجود متقاضی نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند ، افزود: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

معاون فرماندار عجب شیر با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و پیش بینی افزایش ورود گردشگران به عجب شیر پس از منع دوساله ترددها به دلیل همه گیری ویروس کرونا، ادامه داد: ضرورت دارد تا بخشداری‌ها و سایر  دستگاه‌های مربوطه پیش‌بینی‌های لازم در زمینه تامین آرد واحدهای نانوایی مستقر در مناطق پرتردد، گردشگری و روستاها در ایام پیش رو را داشته باشند.

وی افزود: از دی‌ماه سالجاری تاکنون تعداد 720 مورد بازرسی از واحد نانوایی ها توسط کارگروه به عمل آمده که 47 پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی گفت: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از خبازی های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.

معاون فرماندار عجب شیر تصریح کرد:ساماندهی، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha