۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84688659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه محوری به جای پروژه محوری، رویکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان در سال ۱۴۰۱

زنجان – ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برای سال جدید به جای پروژه محوری، برنامه محوری را سرلوحه خود قرار داده ایم و در این راستا به جای پروژه‌ها، روی برنامه‌های توسعه مثل رشد اقتصادی و ارتقای بهره وری متمرکز خواهیم شد.

رامین میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به رویکردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای سال آینده اشاره کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی این سازمان توجه ویژه به مبحث رشد اقتصادی در سطح کشور، استان و حتی در سطح شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه پیش از این، شاخص رشد اقتصادی فقط در سطح استان مورد سنجش قرار می گرفت، اظهار داشت: در مقطع فعلی، روی برش شهرستانی رشد اقتصادی نیز کار می کنیم.

میرزایی به نقش ارتقای بهره وری در اقتصاد اشاره و تصریح کرد: ظرفیت های خالی قابل توجهی در تولید داریم و از طرفی از تکنولوژی روز در تولید نیز باید استفاده کنیم که در این زمینه در استان برای بهبود شرایط برنامه هایی را در دستور داریم.

وی بر لزوم توسعه و سرعت بخشی در تکمیل زیرساخت های استان اشاره کرد و یادآورشد: بر پایه مباحث آمایش استان، توسعه زیرساخت ها در واقع در مسیر تسهیلگری برای رونق تولید و اشتغال است.

میرزایی با بیان اینکه تقویت فعالیت‌های دانش بنیان در استان از اولویت‌ها عمده برای سال آینده است، خاطرنشان کرد: در این راستا از پارک علم و فناوری و استارتاپ ها نیز حمایت های ویژه ای می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه عدالت محوری در توزیع منابع و توجه ویژه به شهرستان های کم برخوردار در حوزه سرمایه گذاری، از رویکرد های عمده در سال آینده خواهد بود، گفت: اجرای دقیق و محاسبه شده پروژه های محرومیت زیادی در استان نیز از برنامه های اصلی سال آینده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha