نماینده مجلس: قدرت دفاعی ایران اسلامی در دنیا چشمگیر است

مهاباد - ایرنا - نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات اخیر به مقر موساد گفت: این‌ حملات نشان از اوج اقتدار دفاعی و موشکی ایران اسلامی در دنیاست و به همت جوانان انقلابی کشورمان در زمینه علمی، نانو، پزشکی و موشکی جایگاه درخشانی در جهان داریم.

به گزارش ایرنا، علی زنجانی روز پنجشنبه در آخرین جلسه شورای اداری اشنویه در سال جاری افزود: ایران اسلامی به همت جوانان انقلابی در بسیاری از حوزه ها و زمینه های گوناگون پیشرفت چشمگیر دارد و اکنون در دنیا شناخته شده است.

وی ادامه داد: حملات موشکی به مقر موساد و دقت در ضربه زدن به اهداف، بار دیگر توان دفاعی و نظامی کشور را نشان داد و اکنون امنیت پایدار در مرزها و کشور وجود دارد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه نه تنها در عرصه نظامی و دفاعی بلکه در تمامی حوزه های حساس علم و دانش و فناوری به مرحله ای رسیده ایم که بی نیاز از کشورهای دیگر باشیم و این تنها با همت جوانان انقلابی میسر شده است.

زنجانی با بیان اینکه اکنون قوای مجریه، مقننه و قضاییه انقلابی و جهادی پای کار هستند تا وضعیت کشور مطلوب تر شود، اظهار کرد: هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری در خدمت پذیرفتنی نیست و اکنون شرایط جهت عمران و توسعه مهیاست.

اتمام طرح های نیمه تمام و  احیای واحدهای راکد اولویت اساسی است

فرماندار اشنویه نیز در این آیین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به ارایه برنامه یک ساله هستند و اتمام طرح های نیمه تمام و احیای واحدهای راکد در دستور کار است.

سید علی ترابی اظهار کرد: پیگیری پروژه ها و طرح های اولویت دار از اهداف اصلی است و تخصیص و جذب بودجه با همت و مساعدت از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، در این جلسه شهرداری و ادارات ثبت اسناد و بهزیستی نیز به ارایه عملکرد پرداختند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha