والیبال نشسته شهرداری دامغان لیگ برتری شد

سمنان- ایرنا- رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: والیبال نشسته شهرداری دامغان با کسب چهار پیروزی در مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته یک کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها، به لیگ برتر صعود کرد.

نعمت الله نعمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برتری سه بر یک مقابل سپاهان اصفهان و نیم چالوس میزبان، شکست مقتدرانه تیم کردکوی و لنگرود با نتیجه سه بر صفر، نتایج درخشان تیم شهرداری دامغان در این رقابت‌ها بود. 

وی بیان کرد: شهرداری دامغان در دیدار نهایی خود مقابل نماینده تایباد سه بر یک شکست خورد و در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر صعود کرد. 

نعمتی ادامه داد: مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان به میزبانی استان مازندران و شهر چالوس از روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه آغاز شد و روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه به پایان رسید. 

وی عنوان کرد: تیم های شهرداری دامغان، فولادسپاهان اصفهان، مهر مولانا چالوس، شهرداری لنگرود، آهن آلات سعادت کردکوی و هیات تایباد در مرحله نهایی با هم رقابت کردند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قهرمانی تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در مرحله اول، دوم و سوم این رقابت‌ها، و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک، امیدواریم با شایستگی بازیکنان و کادر فنی تیم بتوانیم در لیگ برتر نیز نتایج خوبی کسب کنیم. 

رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: از حامیان این اتفاق بزرگ و ویژه از جمله شهرداری و شورای شهر دامغان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، معمارزاده مربی جوان تیم شهرداری و کارکنان هیات شهرستان و استان سمنان تشکر می‌کنم. 

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار شد. 

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی دامغان فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha