۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84688729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری شهر ساحلی انزلی معرفی شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84688729
سرپرست فرمانداری شهر ساحلی انزلی معرفی شد

انزلی – ایرنا – با حکم استاندار گیلان روز پنجشنبه طی مراسمی در سالن همایش اداره بنادر و دریانوردی گیلان محمد پورخوش سعادت بعنوان سرپرست فرمانداری شهر ساحلی انزلی منصوب شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری انزلی اظهار داشت: دولت در شرایطی امور را به دست گرفت که دائم می‌گفتند نمی شود و نمی‌توانیم ولی با این امید که می‌شود و می‌توانیم پای کار آمد و حال ما باید شعار دولت را محقق کنیم.

محمد پورخوش‌سعادت اضافه کرد: بالابردن سرمایه اجتماعی و انسجام اجتماعی توسط مسئولان و با عملکرد آنها صورت خواهد گرفت اگر مسئولان بی‌منت، جهادی و تمام وقت پای کار باشند می‌توان بسیاری از کارها را به سرانجام رساند. انزلی یکی از شهرهایی است که می‌تواند پیشران توسعه و پیشرفت استان گیلان باشد.

محمد پور خوش سعادت با ۱۷ سال سابقه در وزارت صمت و اقتصاد و به طور خاص فعالیت در حوزه دیپلماسی سرپرست فرمانداری انزلی شد و امیر جانبازی بعنوان رئیس مرکز توسعه نوغانداری استان معرفی شد .

امام جمعه بندر انزلی نیز در این مراسم عدالت و فساد ستیزی را بالاترین اصل انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : جامعه ما در شرایطی است که به این اصل نیاز اساسی دارد.

حجت‌الاسلام عبدالجواد شمس الدین با تاکید بر رویکرد دولت سیزدهم در برقراری عدالت و مبارزه با فساد تصریح کرد: مبارزه با فساد لوازمی دارد و برای گسترش عدالت و رفع تبعیض قانون و دستورالعمل مناسب و صریح نیاز و لازم است تا همه مجموعه‌ها در این زمینه جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در کنار این موارد باید جریان معتقد و باورمند به عدالت، مدیریت جامعه را به دست بگیرد در غیر این صورت آن هدف محقق نخواهد شد، افزود : می‌توان فهرست بلندبالایی از کاستی‌ها، خلاها و فسادها در شهرستان ارائه کرد که از برخی تریبون ها این مشکلات بیان شد.

امام جمعه بندر انزلی تصمیم ها و برنامه ها را برای حمایت از دولت در راستای اجرای منویات دولت دانست و خاطر نشان کرد : هر جایی احساس کردیم مسئولان شهرستان در راستای تحقق اهداف دولت نیستند اعتراض خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha