۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 84688897
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ دانش‌آموز ورامینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) ۴۵۰ نفر از دانش‌آموزان ورامینی در قالب کاروان راهیان نور، روز پنجشنبه با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این مراسم گفت: اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است که طی آن  دانش آموزان با رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
سرگرد پاسدار سعید تاجیک افزود: اردوهای معنوی راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر واقعیت های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام است.
وی اضافه کرد: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، بیش از گذشته قدردان انقلاب و نظام بوده و خود به عاملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل می شوند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از دانش‌آموزانی که در این دوره از اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند، برای نخستین بار به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند و می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی، ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را به خانواده و جامعه اطراف خود منتقل کنند.
بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز در مدراس ورامین مشغول به تحصیل هستند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha