۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 84689487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارندگی ۷۰ درصد مناطق خراسان رضوی را فرا گرفت

۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبر: 84689487
بارندگی ۷۰ درصد مناطق خراسان رضوی را فرا گرفت

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف طی شبانه‌روز گذشته در ۷۰ درصد از مناطق استان خراسان رضوی گزارش شده است.

زهرا عنایتی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت طبق گزارشهای رسیده از ۳۱ ایستگاه هواشناسی در خراسان رضوی، فیروزه با ۱۰ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته است و پس از آن در شهرستانهای درگز و مشهد به ترتیب با ۹ و ۸ میلیمتر بیشترین بارندگی ثبت شده است.

وی بیان کرد: برای امروز بارش پراکنده برف و باران در برخی از مناطق شمالی و شمال شرق استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و از عصر فردا شرایط جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  اظهار داشت: برای امروز، جمعه  و فردا در مناطق بادخیز این استان بویژه نواحی جنوبی وزش باد پیش‌بینی شده است که در نیمه جنوبی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

عنایتی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده‌اند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته میانگین دمای هوای مشهد بین یک تا پنج درجه سلسیوس در نوسان بوده است، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha