۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84689609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: آل سعود علیه بشریت مرتکب جنایت شده است

دزفول- ایرنا - امام جمعه دزفول اعدام دسته جمعی توسط آل سعود را محکوم کرد و گفت: این جنایت بزرگ نفی حقوق بشر بوده و با حمایت استکبار جهانی انجام شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته در مصلای امام علی (ع) افزود: رژیم آل‌سعود در یک اقدام فجیع،  بزرگترین اعدام دسته جمعی نیم قرن اخیر را رقم زد و ۸۱ نفر  از جمله یک نوجوان ۱۳ ساله را اعدام کرد.
وی اظهار داشت: علت بی پروایی در چنین جنایتی حمایت استکبار جهانی  از آل سعود است .
خطیب جمعه دزفول همچنین سالروز عملیات فتح المبین که مردم دزفول نقش کلیدی در آن  داشتند را گرامیداشت و گفت: نخستین  یادواره  سردار محمدحسن کوسه چی از افتخارات دزفول فروردین ماه برگزار می شود.
وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ شهادت تاکید کرد و افزود: نباید فرهنگ شهادت در جامعه فراموش شود .
حجت الاسلام قاضی دزفولی  در آخرین جمعه قرن ولادت خجسته و میمون منجی عالم بشریت قائم آل محمد (عج)، روز سربازان گمنام و روز جهانی مستضعفان را به مسلمانان و محبان اهل بیت (ع ) تبریک گفت و افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج)  مجاهدان خاموشی هستند که کارشان برای حفظ امنیت بروز داده نمی شود ولی  مجاهدت هایشان  باعث آرامش و امنیت مردم می شود .
وی افزود: سربازان گمنام بدون اسم با اخلاص کار خود را انجام می دهند و جان خود را به خطر می اندازند .
حجت الاسلام قاضی دزفول از دست اندرکاران جشن های نیمه شعبان در دزفول به ویژه بنیاد مهدویت قدردانی کرد و گفت: فعالیتهای مهدوی رو به رشد است که امیدواریم تداوم یابند.
خطیب جمعه دزفول تقارن سال نو و میلاد امام زمان(عج) را مبارک دانست و در پایان خطبه ها خواندن کتاب "آماده باش یاران" به مناسبت نیمه شعبان را به نمازگزاران توصیه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha