امام جمعه یاسوج: حمله موشکی سپاه به مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی کوبنده بوده است

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حمله موشکی هفته گذشته سپاه به مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل کوبنده بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک نیمه شعبان، اظهار داشت: حضرت مهدی ( عج ) پس از ظهور جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد همان طور که از ظلم و جور پر شده است.

وی با تقدیر از نیروی قدرتمند سپاه پاسداران بیان کرد: نیروی قدرتمند سپاه پاسداران همه موشک ها را در نقطه مورد نظر مورد هدف قرار داد و لانه های جاسوسی دشمن را ویران ساخت.

آیت الله حسینی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران آگاه باشند که امنیت این مردم خط قرمز است و چنانچه خطایی انجام دهند پاسخ کوبنده و ویرانگری را خواهند دید.

امام جمعه یاسوج همچنین با اخطار به برخی از کشورهای همسایه، تاکید کرد: همسایگان هم بدانند اگر کشورهای متخاصم بخواهند بر علیه ما دسیسه کنند پاسخ مشابهی را خواهند دید.

وی همچنین بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قدرت ها بر علیه ایران به میدان آمدند اما شکست را تجربه کردند و امروز آمریکا از ابرقدرتی افتاده است.

امام جمعه یاسوج با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این افراد انسان های شایسته ای هستند، قدرت اطلاعاتی زیادی دارند و توطئه های زیادی را خنثی کرده اند.

آیت الله حسینی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز، ابراز داشت: در این ایام مردم شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: رانندگان هنگام سفر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در تفریح و مسافرت ها به محیط زیست و منابع طبیعی خسارت وارد نکنند و همه از این میراث گرانبها حفاظت کنند.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha