۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 2194
کد خبر: 84689874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ هزار تخت اقامتی و ۱۲ هزار کلاس درس در فارس میزبان مسافران نوروزی است

شیراز-ایرنا- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: ۲۳ هزار تخت اقامتی و ۱۲ هزار کلاس درس در فارس میزبان مسافران نوروزی است.

سید موید محسن نژاد یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل ها،هتل آپارتمان ها، هتل های سنتی،اقامتگاه‌های بومگردی و مهمانپذیر های دارای مجوز جهت اسکان مسافران محترم آماده است.

محسن نژاد گفت: با توجه به این تعداد تخت و کمبودی که احساس خواهد شد ، طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در حدود ۱۲ هزار کلاس درس در سطح استان با هدف پذیرش مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

به گفته وی، در شهر شیراز جهت اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت ۳۰۰۰ چادر و چهار کمپ اختصاصی: زیباشهر، جنت، زهتاب زاده و نمایشگاه‌ بین المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و دو هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است و همچنین طی همکاری با بقیه نهادهای ذی ربط در ۱۳ سالن ورزشی و ۴۲ حسینیه پذیرش مسافر خواهیم داشت.
وی افزود: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در بولوار مدرس روبروی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به‌ شکایات و خواسته های عزیزان مسافر است. .
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: زمان بندی بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی استان را تعیین کرده ایم و مسافران  جهت دریافت بلیط این اماکن می توانند به اپلیکیشن موبایل با نام تاپ و یا به سایت
www.bilit.tafrihat.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha