۹ مدرسه در تربت‌حیدریه برای اسکان مسافران نوروزی آماده و تجهیز شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون مدیرکل و مدیر آموزش پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: به منظور میزبانی و اسکان مسافران نوروزی و زائرانی که قصد عبور از این شهرستان و سفر به مشهد را دارند تعداد ۹ باب مدرسه با ظرفیت روزانه پذیرش ۵۰۰ نفر در این شهرستان تجهیز شده‌ است.

حجت صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به جز مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان و کانون شهید فاضلی که درجه یک محسوب می‌شوند تمامی مدارس از حیث ارایه خدمات، درجه ۲ هستند.
وی ادامه داد: البته به جز مدارس یاد شده، این آمادگی را داریم تا در شرایط اضطراری و بحرانی، مسافران یا در راه‌ماندگان را در دیگر مدارس نیز اسکان دهیم.
مدیر آموزش پرورش شهرستان تربت‌حیدریه گفت: امکانات اسکان ما محدود به خانواده فرهنگیان نمی شود و افرادی که به اسکان در مجموعه آموزش و پرورش این خطه نیاز دارند می‌توانند به صورت حضوری به ستاد اسکان واقع در اداره آموزش و پرورش تربت‌حیدریه مراجعه یا از طریق اینترنت محل اسکان خود را رزرو کنند.
صالحی افزود: امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه از تاریخ ٢۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم شده است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha