۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84690230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکی از اراذل و اوباش متواری در اردبیل دستگیر شد

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبر: 84690230
یکی از اراذل و اوباش متواری در اردبیل دستگیر شد

اردبیل- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: یکی از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب در جریان عملیات مقتدرانه و هوشمندانه پلیسی در این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جواد تقوی روز شنبه با اعلام این خبر تشریح کرد: با توجه به دستور مقام قضایی در مورد اراذل و اوباش شرور و بدسابقه، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل ضمن بررسی‌های تخصصی و تحقیقات هدفمند موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در جریان تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد، فرد مورد نظر که پیش‌تر از منطقه متواری شده بود، قصد دارد با استفاده از یک دستگاه سواری پراید کرایه‌ای به اردبیل بازگردد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: بر این اساس ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تشکیل تیم‌های عملیاتی به پلیس راه آستارا- اردبیل اعزام شدند و نسبت به کنترل خودروهای عبوری با مشخصات مورد نظر اقدام کردند.

وی اضافه کرد: خودروی حامل اراذل و اوباش در نهایت با هوشمندی و اقتدار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اردبیل شناسایی و فرد مورد نظر بر اساس حکم قضایی دستگیر شد و به زانو درآمد.

تقوی با اشاره به اینکه اردبیل جزو استان‌های امن کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد: پلیس اردبیل برابر ماموریت‌های سازمانی با اراذل و اوباش مقتدارنه و قانونی برخورد کرده و به صورت مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می‌کند.

نیروی انتظامی استان اردبیل پیش‌تر در بهمن امسال نیز نسبت به دستگیری ۵۳ نفر از اراذل و اوباش اقدام کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha