۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84690231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در دامغان مهیا شد

سمنان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: ۱۸ مدرسه و آموزشگاه با ظرفیت ۲۲۰ کلاس درس برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در سراسر شهرستان مهیا شده است.

سید میثم حیدرهایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۸ مدرسه در سراسر شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی در روزهای آینده مهیا است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای اسکان مسافران امری ضروری است. 

وی ادامه داد: ستاد اسکان آموزش و پرورش در ایام نوروز کار خود را به صورت کامل و برنامه‌ریزی شده با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌دهد.

حیدرهایی اظهار داشت: مدارس مهیا شده برای اسکان به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، فرش، تلویزیون و سرویس بهداشتی و امکانات لازم مجهز است.

وی بیان کرد: علائم راهنمای مسافران به سمت مدارس و بروشورهای مرتبط جهت راهنمایی بیشتر و معرفی بهتر آثار دامغان بین مسافران توزیع می‌شود. 

حیدرهایی اضافه کرد: از مردم مهمان نواز و اخلاق مدار شهرستان دامغان استدعا داریم که با کمک و راهنمایی مسافران جهت اسکان ما را همراهی کنند تا خاطراتی خوش برای مسافران که بدون شک سفیران فرهنگ غنی دامغان هستند، به ارمغان داشته باشیم. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: مسافران برای پذیرش ستاد اسکان باید به کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) دامغان مراجعه کنند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha