۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 84690800
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تصادف در بزرگراه  لار- جهرم ۴ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

لارستان- ایرنا- بروز یک فقره تصادف در بزرگراه لار- جهرم – بندرعباس امروز شنبه و در آخرین روز اسفند منجر به کشته شدن چهار نفر و آسیب دیدگی دو نفر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان گفت: در این تصادف که عصر امروز شنبه رخ داد در اثر برخورد تریلی با یک دستگاه پژو پارس چهار نفر در دم جان باختند و دو نفر هم مصدوم شدند.

 محمد صباغی بیان کرد: دو نفر مصدوم نیز با انجام عملیات احیا و اقدامات اولیه پزشکی از سوی نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا (ع )لار برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: این تصادف در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری لار و فاصله ۱۰ کیلومتری از پلیس راه لار- جهرم و نزدیک به امام زاده میرابراهیم به وقوع پیوست.

صباغی گفت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ لارستان با اعلام وقوع این تصادف در کمترین زمان ممکن و با سه دستگاه آمبولانس از سمت پایگاه کمربندی کورده و دهکویه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

تکمیل و بهره برداری بزرگراه لار- جهرم- بندرعباس به عنوان یکی از محورهای ترانزیتی و استراتژیک در جنوب کشور همواره از دغدغه ها و خواسته های جدی مردم منطقه جنوب ، مسئولان و مقامات اجرایی استان فارس و شهرستان لارستان بوده است.

طرح ملی چهارخطه لار- جهرم- بندرعباس با بیش از ۹سال آغاز عملیات اجرایی همچنان با میانگین پیشرفت فیزیکی کمتر از ۴۰درصد در حال اجراست که برای تکمیل این بزرگراه به بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گفته مسئولان و بر اساس آمارهای روزانه، از بندرعباس در روز بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تریلی حامل سوخت و مواد غذایی به سمت استان فارس و مرکز کشور بارگیری می‌شود یعنی در هر ساعت حدود ۲۰ تریلی بارگیری و در این مسیر تردد می‌کنند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha