۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84690943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
کد خبر: 84690943
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- جان باختن زن و شوهر بجنوردی در اثر گازگرفتگی، دستگیری عامل فروش داروهای کمیاب در فضای مجازی و کشف ۱۴ قطعه پرنده سهره قاچاق در فاروج  از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته استان است.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، فرمانده انتظامی بجنورد گفت: یک زن و شوهر بجنوردی بر اثر گاز گرفتگی در منزل مسکونی جان باختند. 

 سرهنگ مسعود وحیدی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد گاز گرفتگی در حوالی شهر بجنورد، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری چناران شهر به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه به محض حضور واحد گشت در محل، مشخص شد که یک زن و شوهر در منزلشان بر اثر نشت گاز خانگی دچار خفگی و در نتیجه فوت کرده اند، افزود: جسد این زوج بجنوردی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بجنورد تاکید کرد: علت وقوع این حادثه نیز در دست بررسی است

دستگیری عامل فروش داروهای کمیاب در فضای مجازی

همچنین در خبر دیگری فرمانده انتظامی فاروج اظهار داشت: عامل فروش داروهای خارجی کمیاب و نایاب در کانال تلگرامی دستگیر شد. 

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: در پی رصد صورت گرفته توسط کارشناس پلیس فتا این فرماندهی، شخصی در شبکه اجتماعی تلگرام با نام کاربری مشخص در گروهی با عنوان "دارو های خارجی کمیاب و نایاب ۱" فعالیت می کرد.

وی با بیان اینکه گرداننده این کانال تلگرامی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش داروهای کمیاب می کرد، ادامه داد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، گرداننده شخص مذکور شناسایی و به پلیس فتا شهرستان فاروج احضار شد.

فرمانده انتظامی فاروج خاطرنشان کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام، پس از مشاهده مستندات و مدارک فنی پلیس فتا نسبت به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که پس از آشنایی با کانال های مختلف خرید و فروش داروهای کمیاب، اقدام به خرید داروهای کمیاب درمان سرطان و کرونا کرده و با تبلیغات در گروه های مختلف اقدام به فروش آن در فضای مجازی می کند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضایی صورت گرفته، تجهیزات الکترونیکی متهم جهت بازبینی و استخراج ادله دیجیتال توقیف و پرونده قضایی پس از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.  

کشف ۱۴ قطعه پرنده سهره قاچاق در فاروج 

فرمانده انتظامی فاروج همچنین در خبر دیگری از دستگیری یک متهم و کشف ۱۴ قطعه انواع پرنده سهره فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ علیرضا پوربه اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر شکار و نگهداری پرنده توسط شخصی به هویت معلوم، در راستای حفاظت از گونه‌های محیط زیست و مبارزه با قاچاق پرندگان ، موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در معیت نماینده محیط زیست با هماهنگی مراجع قضایی به محل مورد نظر عزیمت و در بازرسی از منزل متهم، تعداد ۱۴ قطعه انواع پرنده سهره غیر مجاز و یک قطعه بلدرچین را کشف و به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha