کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از هزار فرصت شغلی در شاهین‌دژ ایجاد کرد

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ گفت: این نهاد برای بیش از هزار جوان و شهروند این شهرستان در سال ۱۴۰۰ فرصت‌های شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد.

فرهاد حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۲۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های مختلف اشتغالزایی پرداخت شده و در قالب آن برای ۴۶۷ نفر فرصت اشتغازایی مستقیم و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغازایی غیرمسقیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد شاهین دژ امسال ۲۶ سری جهیزیه نیز به نوعروسان خانوارهای تحت پوشش به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آغاز زندگی مشترکشان تهیه و به آنها اهدا کرده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین‌دژ اضافه کرد: هم اکنون ۱۰ درصد خانوارهای این شهرستان شامل چهار هزار و ۲۶۴ خانوار، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته و ماهانه کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

فرهاد حبیبی افزود: هم اکنون هفت هزار و ۹۴۲ نفر در قالب چهار هزار و ۲۶۴ خانوار در شاهین دژ تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد هزار و ۸۶۳ خانوار شامل ۴۸ درصد مجموع خانوارهای تحت پوشش این کمیته، زنان سرپرست خانوار هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۸۹۸ دانش آموز، ۳۸ دانشجو و ۷۷ بیمار صعب العلاج، خاص و زمین گیر در این شهرستان نیز خدمات آموزش و پزشکی رایگان دریافت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین امسال ۲ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال شهریه بابت شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان برای خرید وسایل آموزشی از طرف کمیته امداد هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha