۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۲۰
کد خبر: 84691451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تورهای نوروزی ورامین‌گردی برگزار می‌شود

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۲۰
کد خبر: 84691451
تورهای نوروزی ورامین‌گردی برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ورامین گفت: تورهای ورامین‌گردی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مصطفی نظری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تورهای نوروزی ورامین گردی با هدف معرفی آثار تاریخی به علاقمندان و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ برگزار می شود که طی آن گردشگران از آثار شاخص این شهر بازدید می‌کنند.

وی افزود: این تورها رایگان بوده و از ۶ تا دوازدهم فروردین به صورت نیمروز از محل مسجد جامع تاریخی ورامین آغاز می‌شود، در این تور، علاقمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ از بناهای تاریخی و گردشگری ورامین همچون مسجد جامع، برج علاء الدوله، امامزاده یحیی (ع) و سایر اماکن تاریخی شهرستان بازدید کرده و راهنمایان گردشگری، توضیحات لازم را به میهمانان ارائه می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در تورهای ورامین گردی  می‌توانند  به منظور هماهنگی با شماره تلفن‌ ۳۶۲۷۴۱۱۶ تماس حاصل بگیرند.

نظری اضافه کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت های گردشگری متنوعی در حوزه میراث فرهنگی، آثار تاریخی، بقاع متبرکه و طبیعت بکر برخوردار است که این آثار و ظرفیت ها هموار مورد توجه گردشگران قرار داشته است.

ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha