۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84691595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان بدون فوتی کرونا سپری شد

سمنان- ایرنا- کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا در استان فوتی نداشت، اما ۲۰ مورد جدید ابتلا در استان سمنان شناسایی شد.

به گزارش ایرنا،کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد: از مجموع ۲۰ مورد تست کرونای مثبت در استان، هفت مورد مربوط به مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ۱۳ مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بود.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و سه نفر در مراکز درمانی بستری شدند.
همچنین ۲۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، تغییری نداشت.
طی ۲۴ ساعت گذشته از بیست و هشتم تا بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰، تعداد ۸۱ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند.
در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های مهدیشهر، سرخه، شاهرود، و آرادان، در وضعیت نارنجی و سمنان، دامغان، گرمسار و میامی زرد اعلام شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha