استاندار سمنان: بازدید میدانی برای پشتیبانی از دانش‌بنیان ها در اولویت کاری امسال است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۶۰ شرکت دانش‌ بنیان فعال و دارای ایده در استان سمنان وجود دارد که بازدید میدانی برای رفع موانع و پشتیبانی به منظور شکوفایی بیش از پیش این شرکت ها در سال ۱۴۰۱ در اولویت است.

سید محمدرضا هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: حمایت و مانع‌زدایی از شرکت‌های دانش بنیان استان با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را در حوزه اقتصاد، تولید، کار و مدیریت جهادی و معیشت نامگذاری می‌کنند که این نامگذاری‌ها نشان از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و بهبود معیشت مردم با اشتغالزایی است.
وی اضافه کرد: پشتیبانی مردم لازمه موفقیت در کارها است و تجربه نشان داده هر کجا مردم حامی دولت و دستگاه‌های اجرایی بودند کار به نحوه مطلوب انجام شده و اکنون دولت مردم آیت‌الله رییسی، با پشتیبانی مردم برای تحقق شعار امسال تلاش خواهد کرد.
هاشمی تصریح کرد: سال گذشته دولت مردمی آیت الله رییسی با پشتیبانی مردم با مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید برای تحقق شعار سال تلاش کرد.
وی افزود: بازدید میدانی از واحدهای تولیدی استان به صورت هفتگی، برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تشکیل ستاد احیای واحدهای راکد از جمله اقدامات دولت سیزدهم برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ بود.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۳۳ واحد تولیدی راکد استان با روی کارآمدن دولت سیزدهم احیا شد که زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر با این اقدام فراهم شد.
وی یادآور شد: صنعت، دانشگاه و مدیریت اجرایی سه ضلع موفقیت در کارها هستند و ارتباط سه‌سویه برای موفقیت رویکرد دولت سیزدهم و مسوولان استان سمنان است.
استاندار سمنان تاکید کرد: تحقق شعار سال با کار جهادی و شبانه‌روزی موثر در نشاط آفرینی و تقویت اعتماد مردمی است که با جدیت دنبال می‌شود.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha