۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبر: 84692433
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 رفع معضل کم‌آبی قم نیازمند مدیریت مصرف است

قم- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم مدیریت تامین و مصرف را برای عبور از شرایط کم‌آبی این استان ضروری دانست.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از شرکت آب و فاضلاب قم، حسن بختیاری در بازدید از مرکز کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و کمبود منابع آبی، بر لزوم برنامه‌ریزی برای تامین آب استان در ماه‌های گرم سال تاکید و یادآور شد: مدیریت تامین از جمله وظایف این شرکت است.

 وی گفت: در این خصوص بدنه کارشناسی آبفا، موظف است با برنامه‌ریزی و اقدام‌های فنی و مهندسی، در تامین آب سالم و بهداشتی برای تمام مردم استان تلاش کند.

وی به نقش مردم در مدیریت مصرف اشاره و خاطرنشان کرد: با اقدام‌های فنی و مهندسی از سوی مجموعه آب و فاضلاب و استفاده درست از آب و صرفه‌جویی ۱۰ درصدی توسط شهروندان می‌توانیم، از تابستان امسال بدون مشکل عبور کنیم.

بختیاری با قدردانی از همکاری شرکت آب منطقه‌ای در تخصیص آب از سدکوچری به استان در ایام نیمه شعبان و روزهای پایانی سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه تخصیص مناسب از سدکوچری و کاهش برداشت از چاه‌ها، منجر به کاهش شوری آب در شبکه شد.

سد کوچری در هشت کیلومتری جنوب غربی شهرستان گلپایگان در استان اصفهان قرار دارد و آب شرب دراز مدت شهرهای دلیجان، ساوه، قم، خوانسار، خمین، گلپایگان، محلات، نیمور و سلفچگان را تامین می‌کند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha