استاندار: تلاش هلال احمر در راستای کاهش آلام تصادفات شایسته تقدیر است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: نیروهای داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر استان هر سال با اجرای طرح مسافران نوروزی و خدمت رسانی به هموطنان در راستای کاهش تصادفات گام‌های موثری بر می‌دارند که شایسته تقدیر است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر دوشنبه در بازدید از پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در همه مناسبت‌ها جزو نهادهای مردمی و خدمتگزار بوده و همواره موجب افتخار و تحسین شده است.

وی افزود: هلال احمر کردستان همزمان با سراسر کشور طرح خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی ۱۴۰۱ را به صورت پست‌های ثابت و سیار آغاز کرده که این پست‌ها خالصانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند و این قابل تقدیر است.

استاندار کردستان ادامه داد: باید قدردان نیروهایی باشیم که خالصانه و مجدانه برای مردم و جامعه خدمت می‌کنند و در خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز و تعطیلات همچنان پای کار هستند.

حضور نیروهای هلال احمر در آلام بشری موجب امید و آرامش می‌شود

نماینده مردم ‌سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: حضور نیروهای هلال احمر در فعالیت‌های بشردوستانه موجب نجات جان انسان‌ها، تسکین آلام نیازمندان و ایجاد امید و آرامش در جامعه می‌شود.

سید مهدی فرشادان، با تقدیر از اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر مستقر در پایگاه‌های نوروزی که در ایام تعطیل و دور از خانواده، به مسافران و میهمانان خدمت می کنند، افزود: وجه تمایز جمعیت هلال احمر با سایر نهادها در جهانی بودن آن است و هرجا نیروهای هلال احمر حضور پیدا می کنند موجب آرامش و امنیت می‌شوند.

وی ادامه داد: کمک به افراد نیازمند و سانحه دیدگان در هنگام بروز مشکلات و سوانح، مهمترین دستاورد هلال احمر است.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران یادآور شد: در همه مناسبت‌ها و تعطیلات عید، جمعیت هلال احمر همچنان با ایثار نسبت به خدمت رسانی به مردم، هموطنان و مسافران نوروزی با شوق و اشتیاق خدمت رسانی می کند که باید قدردان زحمات این نیروهای خدوم بود.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha