۲ فروردین ۱۴۰۱، ۴:۱۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84692682
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کتائب حزب الله: مقاومت عراق توانایی بازدارندگی هوایی مقابل آمریکا را دارد

تهران- ایرنا- سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق دوشنبه شب در گفت وگو با شبکه المیادین گفت که نیروهای مقاومت عراق توانایی بازدارندگی هوایی در برابر آمریکا را دارند.

به گزارش ایرنا از المیادین، «جعفر الحسینی» افزود: نیروهای مقاومت می‌توانند از حریم هوایی عراق دفاع کنند؛ هر چند این دفاع محدود باشد، ولی قابلیت توسعه دارد.

وی درخصوص حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق گفت: پیش از این ادله‌ای از حضور اسرائیل در کردستان عراق ارائه شده بود. شواهدی وجود دارد که اقلیم کردستان به اسرائیل نفت می‌فروشد.

سخنگوی نظامی کتائب حزب الله افزود: اینکه عراق محلی برای حمله به کشورهای همسایه باشد، درگیری را به مرحله دیگری منتقل می‌کند.

الحسینی اضافه کرد: حضور اسرائیل در کردستان عراق برای حمله به کشورهای همسایه، عراق را وارد درگیری خواهد کرد.

وی همچنین گفت: قدس محور اصلی مقاومت عراق است و هماهنگی با مقاومت در لبنان و فلسطین بیشتر شده است. راهبردی بین کشورهای مقاومت وجود دارد و بین آنان، تقسیم وظایف شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان با موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha