۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84693066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستور ویژه سرپرست فدراسیون فوتبال؛ سلامتی ملی پوشان در اولویت است

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به افزایش آمار کرونایی در اردوی تیم ملی تاکید کرد: اولویت اصلی فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط موجود در کره جنوبی حفاظ سلامتی اعضای تیم ملی است.

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال طی دستور ویژه ای به کمیته بین الملل فدراسیون و در تماسی تلفنی با حسن کامرانی فر دبیرکل خواستار انجام اقدامات لازم جهت مراقبت از سلامتی اعضای تیم ملی در سئول شد.

ماجدی در این گفت و گو و با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در سئول گفت: علاوه بر مکاتبات رسمی با فیفا و AFC لازم است با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران همچنین مذاکره با فدراسیون کشور میزبان نگرانی های فدراسیون ایران در خصوص سلامتی اعضای تیم و اعتراض ما نسبت به برگزاری مسابقه با حضور ده ها هزار تماشاگر در این وضعیت نامناسب و بحرانی کشور کره جنوبی اعلام شود.

وی در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرد: اولویت اصلی ما حفاظت از سلامتی اعضای تیم ملی است و باید در این خصوص توجهات لازم از جانب کشور میزبان صورت بگیرد. کامرانی فر نیز در این گفت و گو به سرپرست فدراسیون اطمینان داد اقدامات و پیگیری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha