استاندار خراسان رضوی با خانواده یک شهید در داورزن دیدار کرد

سبزوار- ایرنا - استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان داورزن با خانواده شهید علی اکبر داورزنی دیدار و گفت‌ و گو کرد.

یعقوبعلی نظری عصر سه شنبه در دیدار با این خانواده شهید گفت: شهدای گرانقدر با نثار جان خود امنیت، عزت، اقتدار  و آسایش را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا سبب قوت قلب، افزایش روحیه کارگزاران و مسوولان می شود و انگیزه ما را در خدمتگزاری به مردم بیشتر می کند.

او با اشاره به این که خراسان رضوی خطه ای شهید پرور است اضافه کرد: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و استقامت و حرکت در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما نیز پاسداری از خون پاک شهیدان است.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این استان افزود: جوانان نقش مهمی در پویایی اقتصاد دارند که باید از دانش و توان آنها بهره گرفت.

 شهید علی اکبر داورزنی یکی از شهدای انقلاب اسلامی بود که ۱۱ خرداد ۱۳۵۹ در  حادثه بمب گذاری مسجد امام (ره) در تهران به شهادت رسید.

مردم شهرستان داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد در راه حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون ۱۶۶ شهید تقدیم کرده اند.

استاندار خراسان رضوی صبح امروز از جاده سبزوار- داورزن نیز بازدید کرد و در جریان روند خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha