تدابیر ویژه‌ برای حل مشکلات معیشتی کارمندان شرکت ملی پست

تهران – ایرنا – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با کارکنان شرکت ملی پست گفت: من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در ۶ ‌ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایرنا، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: روز گذشته سرزده از باجه‌های قبول و همچنین مرکز تجزیه و مبادلات پست کرمانشاه دیدن کردم. بیش از ۴۰ نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجه‌ها و مرکز مذکور مشغول خدمات‌رسانی به مردم عزیز بودند.

وی افزود: این روزها همکارانم در باجه‌های پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه‌روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.

زارع‌پور افزود: درر ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده از طریق سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در این دیدار، همکارانم از مشکلات و سختی‌های کارشان گفتند. البته من از مشکلات کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در شش‌ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ به ثمر خواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد نیاز در این شرکت صورت گرفت و «تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست»، «افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» از جمله مهمترین ماموریت‌های دکتر «لیائی» است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق شود.

وی افزود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش‌ همکاران شرکت ملی پست بودم. امسال نیز روند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha