۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84693685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 استاندار تهران درگذشت آیت‌الله ری شهری را تسلیت گفت

تهران_ ایرنا_ استاندار تهران با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله ری شهری را تسلیت و در باره ایشان گفت: آیت الله ری شهری همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و از هر فرصتی برای این هدف مقدس بهره می‌گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع استانداری تهران، محسن منصوری در پیامی نوشت: خبر رحلت عالم مجاهد، آیت الله حاج شیخ محمد محمدی ری‌شهری (رحمة الله علیه) مایۀ نهایت تاسف گردید. عالمی شجاع که در دوران عمر خود خدمات فراوانی به اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) نمود و همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و از هر فرصتی برای این هدف مقدس بهره می‌گرفت. 

در بخش دیگری از پیام استاندار تهران آمده: نقش آفرینی این عالم مجاهد در صحنه‌های یاری به انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در جایگاه های وزارت اطلاعات، مناصب قضایی، وکالت مردم شریف تهران در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی رهبری در بعثه و حج و زیارت و نیز همراهی با امامین انقلاب اسلامی نشانه‌های توفیقات زائد الوصف ایشان است.

عالمی بصیر و شجاع که با کتاب سنجه انصاف در پرفتنه ترین سال های پس از انقلاب عمار گونه با روشنگری و جهاد تبیین به رسوایی جریان های انحرافی پرداخت و سهمش خادمی حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام شد.

فقدان آن عالم فرزانه و مجاهد را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مردم عزیز تهران، روحانیت محترم، خانواده های وابسته و بیت شریف ایشان تسلیت گفته، رفعت مقام و مغفرت بی پایان الهی را برای آن فقید سعید و شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند رحیم خواستارم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمبن  محمدی ری شهری از یاران انقلاب اسلامی ، امام (ره ) و رهبری در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha