هلال احمر سمنان شبانه‌روز گذشته به ۱۱۲ نفر گرفتار در برف امدادرسانی کرد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: امدادگران هلال احمر استان به ۱۱۲ نفر گرفتار در برف محورهای استان امدادرسانی کردند.

مظفر محمدخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: طی شبانه روز گذشته ۲ تیم عملیاتی با حضور ۶ امدادگر و نجاتگر در محورهای فولاد محله- کیاسر و شهمیرزاد- چاشم در مناطق شمالی شهرستان مهدیشهر استان سمنن به هم‌وطنان گرفتار در برف و کولاک کمک کردند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان سمنان در مجموع به ۳۲ خودرو گرفتار برف در محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تعداد افراد گرفتار در برف و کولاک در محور فولاد محله کیاسر را ۲۴ خودرو و ۸۴ نفر و در محور شهمیرزاد به چاشم را هشت خودرو و ۳۰ نفر اعلام کرد.
وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان در عملیات‌ امدادرسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک تعداد ۱۰ بسته غذایی در بین حادثه دیدگان توزیع کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تاکید کرد که مسافران با اطلاع از وضعیت جاده‌ای و توجه به اعلام هواشناسی و با تجهیزات لازم سفر کنند تا دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، نوروز امسال جمعیت هلال احمر استان سمنان برای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات و پنج پست خدمات امدادی و بشردوستانه برای خدمت به مسافران تجهیز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha