۱۸۰ آسیب‌دیده نوروز از خدمات هلال‌احمر استان سمنان بهره‌مند شدند

سمنان- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: ۱۵۲ امدادگر جمعیت هلال احمر استان از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروروین ۱۴۰۱ به ۱۸۰ آسیب‌دیده امدادرسانی کردند.

مظفر محمدخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۴۵ مورد حادثه از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ به جمعیت هلال احمر استان سمنان گزارش شد که امدادگران با حضور در صحنه خدمت ‌رسانی کردند.
وی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ با ارائه خدمات امدادی جان ۳۱ نفر را نجات دادند که از این تعداد ۱۵ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۱۶ نفر سرپایی درمان شدند.
محمدخانی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ عملیات امداد و نجات مختلفی انجام دادند که چهار مورد از امدادرسانی ها مربوط به گرفتاری در برف و کولاک، ۲۳ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۲ مورد مربوط به آبگرفتگی و سیل، و یک مورد مربوط به درخواست کمک در کوهستان، بود.
وی بیان کرد: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۳۵ نفر که طی حوادث جاده‌ای محلی برای اسکان نداشتند، اسکان داد.
وی یادآور شد: ۳۰ دستگاه آمبولانس از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین ۱۴۰۱ برای خدمت رسانی به مسافران حادثه دیده نوروزی در استان سمنان به کارگیری شد و خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین امسال ۲ عملیات رهاسازی انجام دادند.
به گزارش ایرنا، نوروز امسال جمعیت هلال احمر استان سمنان برای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات و پنج پست خدمات امدادی و بشردوستانه برای خدمت به مسافران تجهیز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha