۳۷۰۰ مسافر در مدارس دامغان اقامت کردند

۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 84694241
۳۷۰۰ مسافر در مدارس دامغان اقامت کردند

سمنان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: سه هزار و ۷۰۰ نفر از ۲۶ اسفند تا دوم فروردین در مدارس شهرستان دامغان اقامت کردند.

سید میثم حیدرهائی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسافران نوروزی در ۱۸ مدرسه و ۲۲۰ کلاس درس شهرستان و مکان های وابسته به آموزش و پرورش اقامت کردند.

وی ادامه داد: میانگین مدت اقامت ثبت شده مسافران در شهرستان دامغان حدود ۲۴ ساعت است و همه نیروهای ستاد اسکان به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات هستند. 

مدیر آموزش و پرورش دامغان  خاطرنشان کرد: مدارس مهیا شده برای اسکان به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، فرش، تلویزیون و سرویس بهداشتی و امکانات لازم مجهز است.

وی با یادآوری این که در ورودی‌های شهر تمامی تابلوهای راهنمایی برای هدایت مسافران به ستاد اسکان مرکزی نصب شده است، افزود: علاوه بر این تعدادی از راهنمایان گردشگری و نیروهای ستادی در ورودی های شهر، بناهای تاریخی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دامغان، به منظور راهنمایی مسافران حضور دارند. 

حیدرهایی بیان کرد: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر برای نوروز امسال در قالب کمیته های مختلف تا ۱۵ فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۱ به‌ مدت ۲۰ روز فعالیت و به مسافران و گردشگران شهرستان دامغان خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان با قدمت هفت هزار ساله، دارای ۲ هزار اثر تاریخی و فرهنگی است که از این تعداد ۴۰۰ اثر شناسایی و تاکنون ۱۳۱ اثر ثبت ملی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha