رییس هلال احمر: مسافران نوروزی بهداشت تغذیه را با دقت رعایت کنند

همدان- ایرنا- رییس جمعیت هلال‌ احمر با اشاره به آمادگی کامل استان همدان برای حضور گردشگران، گفت: بیشترین میزان مراجعه‌ به پایگاه‌های سلامت مرتبط با مشکلات گوارشی است لذا انتظار داریم مسافران نوروزی بهداشت تغذیه را رعایت کرده و مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند روز پنج‌شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، افزود: ستاد خدمات سفر در همدان خدمات گسترده و موثری دارد و آماده ارایه خدمت مطلوب و مناسب به گردشگران نوروزی است.

وی اظهار داشت: شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال‌احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران این نهاد ایجاد کرده اند، بسیار ارزشمند است. 

کولیوند با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر کارهای خوبی انجام داده است، ادامه داد: همفکری، همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب ارائه خدمات بهتر و هم‌افزایی بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی خیلی خوبی برای ارائه خدمات به گردشگران در استان همدان وجود دارد، تصریح کرد:  طی ۲ روز گذشته از ستاد خدمات سفر در استان‌های قم، البرز و قزوین بازدید داشتم که در همدان شور و نشاط اجتماعی بیشتر با  خدمت رسانی بهتری را دیدم.

وی افزود: ممنونم از اینکه دست‌اندرکاران آسایش خود را کم کرده‌اند تا بتوانند آرامش همگانی را ایجاد کنند. 

رییس جمعیت هلال‌ احمر همچنین به مسافران توصیه کرد: در ایستگاه‌های خدماتی و رفاهی ایجاد شده توقف کنند و از امکانات آموزشی، تفریحی و اقامتی استفاده کنند.

وی ادامه داد: از پایگاه‌های سلامت که بازدید کردم، بیشترین مراجعه‌کنندگان از مشکلات گوارشی گلایه داشتند لذا توصیه می‌کنم مسافران به بهداشت تغذیه‌ای بسیار دقت کنند.

کولیوند افزود: هموطنان گرامی همچنین به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی به‌ویژه پیش‌بینی‌های هواشناسی بسیار توجه کنند تا به سلامتی سفر را به پایان برسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha