۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84695048
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سمنان دهمین استان پرتردد نوروزی در کشور است

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۹
کد خبر: 84695048
سمنان دهمین استان پرتردد نوروزی در کشور است

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سمنان در سفرهای نوروز ۱۴۰۱ دهمین استان پرتردد در کشور است.

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی عصر پنجشنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری افزود: با هماهنگی، انسجام و همکاری های صورت گرفته در سایه اقدامات مطلوب، نوروز امسال در شاخص تصادفات روزهای آرامتری است. 

وی تاکید کرد: با وجود افزایش ۵۳ درصدی میزان ترددها در راه های استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش میزان تصادفات و موارد منجر به فوت در استان نسبت به سال گذشته، امری ارزشمند است. 

 حمیدی بیان کرد: بالغ بر ۱۰ روز از اجرای طرح ترافیکی نوروز در استان سمنان می گذرد و اقدامات توسط نیروهای انتظامی، راهور، امدادی و راهداری برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران در حال انجام است.

وی از فعالیت ۵۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و ۱۰۰ آمبولانس و ۱۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان سمنان در ایام نوروز برای خدمت رسانی به مسافران و زائران خبر داد. 

وی گفت : در راستای آرام سازی ترافیک در مسیرهای پرتررد با تعداد فوتی بیشتر در سالهای گذشته، با دستور استاندار سمنان استقرار خودروهای استیجاری با چراغ های روشنایی به همراه خودرو های پلیس به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی، انجام شد.

حمیدی ادامه داد: از روزهای آینده با موج اول بازگشت مسافران به مبدا سفر خود در راه های استان مواجه خواهیم بود که ضرورت دارد در این خصوص آمادگی‌ها کامل و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha