۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84695054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدال طلای مسابقات قایقرانی آسیا به ورزشکار گلستانی رسید

گرگان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: مدال طلای مسابقات آب‌های آرام آسیا به میزبانی تایلند در بخش کایاک ۲ نفره به عادل مجللی از ورزشکاران المپیکی این شهرستان رسید.

عبدالقدیر اونق روز پنجشنبه گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم کانوی ۲ نفره ایران با ترکیب عادل مجللی و شاهو ناصری بر سکوی نخست آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

وی گفت  در این رقابت‌ها که در تایلند برگزار شد ورزشکاران قزاقستان ، ازبکستان، اندونزی و تایلند در رده‌های بعدی ایستادند.

عادل مجللی مقدم متولد ۱۳۷۲ در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۱؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی ۱۰۰ و ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۳ و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو ۲۰۰متر و مدال برنز کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک ریو دوژانیرو برزیل حضور داشت.

شهرستان بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در حاشیه خلیج گرگان واقع است و به سبب دسترسی به منابع آبی متعدد ورزشکاران زیادی در رشته های آبی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha