۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84695084
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی اصفهان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱
کد خبر: 84695084
حوادث رانندگی اصفهان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان-ایرنا- سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امروز - پنجشنبه - وقوع سه سانحه رانندگی در جاده های استان اصفهان موجب مصدوم شدن ۱۵ نفر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در نجف‌آباد کمربندی سردار کاظمی به سمت اتوبان ذوب‌آهن به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی ۵ نفر شامل ۲ مرد، ۲ زن و یک دختربچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

شهرستان لنجان در جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

وی درباره حادثه واژگونی خودروی تیبا در ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه صبح امروز هم تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ جاده دامنه به اصفهان رخ داد که پس از امدادخواهی یک آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

دامنه در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان در بخش مرکزی شهرستان فریدن واقع شده‌است.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر شامل یک مرد، یک زن، ۲ دختربچه و یک پسربچه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

داران در غرب استان اصفهان قرار دارد.

وی همچنین تصریح کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سواری سمند و وانت پیکان در فلکه کرفشان پیربکران ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه صبح امروز موجب مصدومیت ۵ تَن شامل ۲ مرد، ۲ زن و یک پسربچه شد.

عابدی خاطرنشان کرد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند.

شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان و در ۱۰ کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهارداشت: صبح امروز هم یک بیمار مرد ۵۳ ساله با سکته حاد قلبی با بالگرد اورژانس از درمانگاه حسن‌آباد به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

علت بروز این حوادث رانندگی توسط پلیس راه در دست بررسی است‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha