۵ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84695264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار گلستانی دومین طلای مسابقات قایقرانی آسیا را کسب کرد

گرگان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: عادل مجللی قایقرانی المپیکی این شهرستان پس از کسب مدال طلای روز گذشته در بخش کانوی دونفره ، امروز جمعه در رشته کانو یک نفره ۵۰۰ متر به دومین گردن آویز طلای مسابقات قهرمانی قایقرانی آسیا دست یافت.

عبدالقدیر اونق در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: در  روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند عادل مجللی به دومین طلای خود در این رقابتها دست یافت .

وی ادامه داد : مجللی در فینال کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و اندونزی جایگاه نخست را به دست آورد.

به گزارش ایرنا مجللی روز گذشته هم در کانوی 2 نفره با همراهی شاهو ناصری در بخش هزار متر زودتر از قایقرانان قزاقستان، ازبکستان، اندونزی و تایلند از خط پایان عبور کرد و طلایی شد .

مجللی متولد ۱۳۷۲ در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۱؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی ۱۰۰ و ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۳ و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو ۲۰۰متر و مدال برنز کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک برزیل حضور داشت.

شهرستان بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در حاشیه خلیج گرگان واقع است و به سبب دسترسی به منابع آبی متعدد ورزشکاران زیادی در رشته های آبی دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha