۱۵ تیم بازرسی در ایام نوروز وظیفه نظارت بر بازار دامغان را برعهده دارند

سمنان- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان گفت: ۱۵ تیم بازرسی مشترک توسط این اداره و بعضی نهادهای نظارتی در دامغان وظیفه نظارت بر بازار ایام نوروز را برعهده دارند.

حمید صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم‌های بازرسی در طول سال وظیفه نظارت بر بازار را برعهده دارند و علاوه‌بر تیم‌های مشترک، این ۱۵ تیم با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و بهداشت، به صورت دوره ای در ایام نوروز بر بازار نظارت می‌کنند. 

وی ادامه داد: همه تلاش ناظران نظارت دقیق بر اصناف است برای مشکلات کسبه و مردم در زمینه تهیه، خرید و فروش اقلام مورد نیاز است. 

صالحی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۶ تُن مرغ منجمد برای توزیع در سطح شهرستان دامغان تخصیص داده شد که علاوه‌بر توزیع روزانه مرغ گرم، مرغ منجمد نیز در دستور کار قرار دارد. 

وی اضافه کرد: ۱۰۹ تُن میوه تنظیم بازار نوروز شامل ۷۶ تُن پرتقال و ۳۳ تُن سیب درختی در این شهرستان از طریق ۲۴ غرفه توزیع می‌شود.

به‌ گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۱ هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha