۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84695472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در اشنویه کشف شد

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 84695472
۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در اشنویه کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی اشنویه گفت: ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در این شهرستان کشف و ۶ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ طالب قلی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک شبکه قاچاق مواد مخدر در این شهرستان اطلاع یافته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: با تحت نظر قرار گرفتن این شبکه، ماموران این انتظامی موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز ۱۵ کیلوگرم گراس را از آنها کشف کنند.

فرمانده انتظامی اشنویه افزود: همچنین در این رابطه یک شبکه ۶ نفره متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان اشنویه  با بیش از ۸۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha