امام جمعه موقت ارومیه: توسعه علمی و دانش بنیان مهمترین نیاز کشور است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی گفت: توسعه علمی و دانش‌بنیان، مهمترین نیاز امروز کشور به شمار می‌رود و باید همه در این خصوص، به صورت جهادی وارد کار و فعالیت شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: قدرت علمی، مولفه ای مهم در قدرت کشورهای مختلف دنیا به شمار می‌رود و این امر، همواره باید مدنظر مسوولان مربوطه، محققان و پژوهشگران باشد.

وی اضافه کرد: همه ما باید توجه داشته باشیم که توسعه همه جانبه کشور، از مسیر تولید علم و گسترش آن به سمت تولید می‌گذرد.

امام جمعه موقت ارومیه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال خودشان، به خوبی به جایگاه اقتصاد دانش بنیان و تولید بر مبنای دانش تاکید فرمودند و بخش مهمی از شعار امسال را به این موضوع مهم اختصاص دادند.

حجت الاسلام حیدری زاد ادامه داد: با توجه به این تاکید مهم و تاکیدات پیشین رهبر معظم انقلاب، تولید بر مبنای دانش و همچنین توجه به اشتغال آفرینی در حوزه تولید باید در دستور کار جدی مدیران حوزه های مرتبط و مردم باشد.

وی پیشرفت حوزه های دفاعی و نظامی کشور را یکی از الگوهای توسعه بخش تولید دانش بنیان عنوان کرد و گفت: این روند باید در دیگر بخش ها نیز ساری و جاری باشد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال «تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» نامگذاری فرمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha