تولید و اشتغال زمینه‌ساز افزایش اقتدار و استقلال کشور است

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه موقت کرمانشاه، تولید و اشتغال زمینه‌ساز را افزایش اقتدار و استقلال کشور دانست و گفت: بر همین مبنا نیز رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «احمد خانلری» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: برای داشتن استقلال و خودکفایی باید به موضوع تولید و اشتغال که ارتباط مستقیمی با هم دارند توجه کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا مسئولان کشور باید نهایت اهتمام خود را به کار گرفته و از موضوع اشتغال و کارآفرینی که لازمه افزایش تولید است، حمایت کنند.

حجت الاسلام خانلری همچنین به موضوع سودهای بانکی اشاره کرد و گفت: بانک‌ها در دادن اعتبارات و تسهیلات به تولیدکنندگان رعایت حال مردم را در نظر بگیرند و به رونق تولید کمک کنند.

خطیب جمعه موقت کرمانشاه هم چنین به درگذشت عالم گرانقدر آیت الله ری شهری اشاره کرد و افزود: ایشان عالمی مجاهد و اهل مبارزه و تلاش برای سربلندی انقلاب بود و می‌توان تعبیر عالم ربانی را شایسته او دانست که مسیر خود را گم نکرد و از خط امام و رهبری خارج نشد.

وی در پایان اسلام و انقلاب را معیار ارزشیابی شخصیت‌های مختلف کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و گفت: ارزش‌ها از همه مهم‌تر است و کسی که از مسیر خارج نشود با اسلام و انقلاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha