۵۶ مسافر نوروزی گرفتار کولاک در جاده‌های تکاب امداد رسانی شدند

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر تکاب گفت: ۲۶ خودروی سواری با ۵۶ مسافر نوروزی که در محور تکاب - شاهین دژ گرفتار کولاک شدید شده بودند، امداد رسانی شدند.

جعفر سعیدی روز جمعه در گفت  با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران نوروزی به دلیل یخبندان و لغزنده بودن جاده، کاهش دید افقی و نداشتن زنجیر چرخ در گردنه مایین بلاغ در ۳۵ کیلومتری محور تکاب - شاهین دژ گرفتار کولاک شدید شده و قادر به ادامه مسیر نبودند.

وی اظهار کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مایین بلاغ در محدوده پنج کیلومتری این گردنه برف گیر و سخت گذر خودروهای گرفتار شده را به زنجیرچرخ مجهز کرده و مسیر تردد آنها را در جاده هموار کردند.

رییس هلال احمر تکاب ادامه داد: هشت نفر از نجاتگران جوان هلال احمر در عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار کولاک در گردنه مایین بلاغ حضور داشتند ضمن اینکه ماموران پلیس راه و راهداران نیز به آنها در امداد رسانی کمک کردند.

سعیدی اضافه کرد: این مسافران نوروزی پس از امدادرسانی توسط امدادگران هلال احمر به مسیر خود در محور تکاب - شاهین دژ ادامه دادند و با تلاش امدادگران و راهداران تردد ایمن در جاده برای آنان فراهم شد.

بارش برف و کولاک از آغاز عید نوزوز به طور پراکنده در شهرستان سردسیر تکاب در جنوب آذربایجان غربی ادامه دارد و شب گذشته و بامداد جمعه نیز کولاک شدید موجب اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی برخی مناطق این شهرستان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha