۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84695805
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی در غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبر: 84695805
سوانح رانندگی در غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت

سبزوار- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۹ حادثه واژگونی و برخورد خودروها از روز گذشته تاکنون در جاده های غرب خراسان رضوی ۴۷ مصدوم داشت.

عباس کافی شامگاه جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ۶ مورد این حوادث مربوط به واژگونی خودروهای پژو، پراید، ال ۹۰  و خودروی سمند در جاده های سبزوار- خوشاب، سبزوار- شاهرود و سبزوار- جوین رخ داده است.

وی اظهار داشت: همچنین سه مورد دیگر این حوادث برخورد خودروی چانگان با پراید و دو برخورد جداگانه سمند و پراید در جاده سبزوار به نیشابور و سبزوار- شاهرود بوده است.

کافی گفت: مصدومان این حوادث پس از ارائه خدمات اولیه، با ۱۸ دستگاه آمبولانس اورژانس و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

سازمان اورژانس ۱۱۵ با مشارکت ۳۰۰ کارشناس فوریتهای پزشکی در راستای امدادرسانی به مصدومان و بیماران در ۳۰ پایگاه شهری و جادهای اورژانس در طرح نوروزی شرکت دارند.

نیروهای امدادرسان سبزوار با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح یاد شده در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha