صندوق امید خراسان رضوی در طرح نهضت احیا ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد

مشهد- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق در زمینه احیای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در کمتر از سه ماه ۱۲ میلیارد و ۹۶۴ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که با احیای این واحدها ۳۶۰ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

امین خوش‌قامت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به ۱۳ واحد تولیدی در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، گناباد، جوین، جغتای، چناران، بجستان و سبزوار پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی امید، یک نهاد مالی تخصصی و حمایتی است ‌که ‌در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خُرد فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: تولید قطعات بتنی سبک با ظرفیت ۱۰ اشتغال مستقیم و ۲۰ اشتغال غیر مستقیم و تولید عرقیات گیاهی با ظرفیت ۲۰ اشتغال مستقیم و ۱۶ اشتغال غیر مستقیم، تولید ظروف چینی با ظرفیت هشت نفر مستقیم و ۲۰ نفر غیر مستقیم در گناباد و همچنین تولید اسباب بازی با ظرفیت اشتغال ۲۰ نفر مستقیم و ۲۵ نفر غیر مستقیم و ایجاد باغ تالار در سبزوار با اشتغال مستقیم ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۲۵ نفر از جمله این واحدهاست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: احیای یک واحد تولیدی فرش دستباف در بجستان با ظرفیت ۲۵ اشتغال مستقیم و ۵۰ اشتغال غیر مستقیم و واحد تولید قند در جغتای با ظرفیت اشتغال هشت نفر مستقیم و ۶ نفر غیر مستقیم از دیگر این طرحهاست.

خوش قامت افزود: واحد تولید پوشاک نیز با ظرفیت اشتغال ۱۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تولید چسب و عایق رطوبتی با ظرفیت اشتغال ۱۹ نفر و تولید تریکو و کشباف در مشهد با ۶۸ نفر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم از  دیگر طرحهایی است که تسهیلات دریافت کردند.

وی ادامه داد: به یک واحد تولید نوارهای آبیاری قطره ای در جوین با سه نفر اشتغال مستقیم و چهار نفر غیر مستقیم، تولید کفش در چناران با ظرفیت اشتغال سه نفر مستقیم و پنج نفر غیر مستقیم و گلخانه در تربت حیدریه با ایجاد اشتغال سه نفر مستقیم و ۲ نفر غیر مستقیم هم تسهیلات پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha