۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84696045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لکه گیری آسفالت معابر در بیش از سه هزار نقطه شهر زنجان

زنجان – ایرنا – شهردار زنجان گفت: طی اسفند گذشته در جهت ترمیم آسفالت معابر شهری، عملیات لکه گیری در بیش از سه هزار نقطه در سطح شهر زنجان انجام شد.

علیرضا فیروزفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه هدف گذاری که سال قبل برای آسفالت ریزی معبر شهر بوده، محقق نشد و از این رو با یک سطح معابر معیوب مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه به فراخور شرایط از روزهای ابتدایی اسفند سال گذشته، لکه گیری آسفالت معابر در شهر زنجان شروع شده است، اظهار داشت: لکه گیری معابر در ابعاد کوچک با آسفالت سرد و در ابعاد بزرگ تر با آسفالت گرم انجام می شود.

فیروزفر گفت: تا کنون ۹۵ تن آسفالت سرد برای لکه گیری های کوچک و ۸۶۶ تن نیز آسفالت گرم در لکه گیری معابر مصرف شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه متاسفانه آسفالت معابر شهری در زنجان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، اظهار داشت: با وجود لکه گیری سه هزار نقطه در معابر شهری، هنوز در این راستا باید اقدامات دیگری انجام شود.  

فیروزفر با بیان اینکه برای ترمیم نواقص در معابر شهری با یک انباشتگی در این بخش مواجه بودیم، افزود: جدول ها و کف سازی معابر در برخی نقاط دچار آسیب دیدگی هستند، طی اسفند سال گذشته در ۴۰۰ نقطه شهر عملیات ترمیم جدول ها را داشتیم و این روند ادامه خواهد داشت.

شهردار زنجان از اجرای برنامه های مختلف در ایام نوروز در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود: جشن نوروزانه، راه اندازی اتوبوس های گردشگری در سطح شهر، برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی و جنگ های شادی از جمله این برنامه ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha