۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84696507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا یک فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری برجا گذاشت

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 84696507
کرونا یک فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری برجا گذاشت
عکس تزیینی است

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در روز ششم فروردین یک فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت رسید که تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلای این ویروس در استان را به یک هزار و ۸۴۰ مورد افزایش داد.

علی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۶ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۲۷ بیمار مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۱۳ نفر بستری شدند و ۱۴ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، مجموع بستری‌های کرونا در استان را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بیماران بستری در استان در مقایسه با روزهای اوج موج ششم کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

احمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حال عمومی هشت بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان، اظهار داشت: بنا بر رنگ‌بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ یک از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز شیوع کرونا (خیلی پرخطر) قرار ندارند.

احمدی افزود: بر اساس رنگبندی جدید، شهرستان‌های شهرکرد، اردل، بن، بروجن، سامان و کیار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های فارسان، لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا روز ششم فروردین ۲۸۹ هزار و ۷۲۶ مورد نمونه‌گیری تشخیص مولکولی کرونا در استان گرفته شده است که بر اساس آن ۹۷ هزار و ۲۴۲ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha