۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84696517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده‌های معظم شهدا اسوه ایثار و افتخار ایران اسلامی هستند

مهاباد - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: خانواده های معظم شهدا با تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و  با ایستادگی و صبر رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانده که مایه افتخار ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمزه صحیحی روز شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سردشت ضمن تبریک به مناسبت سال نو و عید نوروز افزود: خانواده های معظم شهدا الگوهای جامعه اسلامی هستند و همه ما وظیفه‌ داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان، در خدمت خانواده‌های آنان باشیم.

وی تاکید کرد: راه و آرمان شهدا، مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت یادآور شد: درحال حاضر ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم که این امر به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان حاصل شده است.

حجت الاسلام صحیحی ادامه داد: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمت به آن‌ها افتخاری ارزشمند و توفیق الهی است و خانواده بزرگوار آن‌ها همواره در چشم ملت ایران، عزیز و سرافراز هستند و ما باید از آن‌ها درس بگیریم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت و جمعی از مسوولان و کارکنان سپاه شهرستان به مناسبت سال نو از خانواده شهیدان معظم سوری،  زمانی و دادوند دیدار و از آنان  تجلیل کردند.

رحمت دادوند، در سال ۱۳۹۰ در منطقه جاسوسان، یوسف سوری در روستای مرزی بانه‌زیر و ابوبکر زمانی در در منطقه مرزی آلان این شهرستان در درگیری با گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان در طول دوران انقلاب اسلامی ۸۵۶ شهید والامقام را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha