۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84696582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۱۷۴ بنگاه اقتصادی این استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل این استان معرفی شدند که ۲۲۲ میلیارد تومان به ۱۴۲واحد از این شمار پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: درخواست‌های مابقی واحدهای تولیدی نیز درحال تکمیل مدارک برای  پرداخت تسهیلات در شعب بانک‌های عامل این استان هستند.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال گذشته در مجموع ۳۰ نشست به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ۴۹۸ مصوبه به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی ابلاغ کرد.

صفوی بیان کرد: این مصوبه ها در زمینه تامین مالی، امور زیربنایی، سوخت، مواد اولیه، تامین زمین، درخواست مجوز، درخواست معافیت مالیاتی و سایر موضوع‌ها در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، شیلات، میراث فرهنگی و گردشگری از طریق دبیرخانه کارگروه مستقردر اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
صفوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل وظیفه دارند نسبت به اجرای کامل مصوبات کارگروه تسهیل برای حمایت از تولید اقدام کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha