۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸
کد خبر: 84696679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی جدید: روش بازی فجر سپاسی تغییر خواهد کرد

۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۸
کد خبر: 84696679
سرمربی جدید: روش بازی فجر سپاسی تغییر خواهد کرد
سراسیایی سر مربی جدید تیم فجر سپاسی

شیراز-ایرنا- سر مربی جدید تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه در ادامه مسابقات فوتبال برتر تغییر رویکرد خواهیم داد، گفت: با شناختی که از تیم دارم بر اساس داشته ها روش بازی تیم فجر تغییر خواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار ایرنا مجتبی سر آسیایی روز شنبه در حاشیه تمرین تیم فجر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از سرمربی تیم و مدیر عامل باشگاه گل گهر به دلیل موافقت با انتقالم به تیم فجر تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی می کوشیم تا تیم فجر جایگاه خوبی کسب کند و بتوانیم سرمان را برای این تیم با سابقه و پر افتخار که به نام شهید سپاسی مزین است ، بالا بگیریم.

سر مربی تیم فجر در ادامه سخنانش از زحمات علی اصغر کلانتری سر مربی سابق تیم تشکر کرد و افزود: به دلیل شرایط بد زمین ورزشگاه حافظیه به باشگاه در خواست دادم بازی با تیم آلومینیوم در زمین ثامن و یا امام رضا ( ع )  مشهد برگزار شود تا شرایط زمین های شیراز برای بازی خوب شود. 

بر گزاری اردوی آمادگی در تهران 

وی تاکید کرد: برای حضوری قوی تر در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر یک اردوی آمادگی در تهران بر گزار خواهیم کرد و با تیم گل گهر سیرجان هم بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

 سر آسیایی به عنوان سرمربی با تیم شهر خودرو مشهد به مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا راه یافته و سابقه مربیگری با تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان  هم در کارنامه دارد و نتایج خوبی هم گرفته است.

سومین سر مربی تیم فجر در لیگ برتر 

علی اصغر کلانتری که به عنوان سرمربی این تیم را به لیگ برتر آورد پس از  ۲۱ هفته، جایش را به  مهرزاد معدنچی داد و او هم پس از ۲ بازی سکان تیم را به  مجتبی سر آسیایی  داد تا سومین سرمربی تیم معرفی شود. 

تیم فجر سپاسی قرار است یکشنبه چهاردهم فروردین ماه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر قرار است در زمین ثامن و یا امام رضا (ع ) مشهد  به مصاف تیم آلومینیوم اراک برود.

هم اینک زردپوشان شیرازی پس از انجام ۲۳ بازی با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست یکم (جام خلیج فارس)  ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی، تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک خواهند شد.

تیم نفت مسجد سلیمان با ۱۴ و شهر خودرو مشهد هم با ۱۳ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند تا پایان لیگ هفت بازی دیگر باقی مانده است.

تیم استقلال تهران با ۵۵ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد و تیم پرسپولیس هم با ۴۹ امتیاز در تعقیب این تیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha