۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 84696759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

‌معاون استاندار ایلام: دولت از توسعه واحدهای تولیدی حمایت کند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم و مجموعه اقتصادی استان برنامه دارد به همه توان از استمرار فعالیت واحدهای تولیدی و توسعه این واحدها حمایت کند.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول اظهار داشت: تمامی نیروهای واحدهای تولیدی این مجموعه با انگیزه بالا و همه توان در حال فعالیت بودند که این مهم در این ایام جای تقدیر دارد.

وی افزود: فعالیت این واحدها علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود و به همین دلیل همه وظیفه داریم که از این واحدها حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه در بازدید از شرکت فولاد گستر آتنا گفت: این شرکت یکی از مجموعه های مهم تولیدی استان محسوب می شود که معاونت اقتصادی برای افتتاح فاز دوم این شرکت اهتمام جدی دارد.

عباسی ادامه داد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی با وجود حمایت و تاکید بر استمرار فعالیت این واحدها، اما در اسرع وقت باید واحدهای غیرفعال تعیین تکلیف و فضای جدید به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: رونق تولید علاوه به توسعه اشتغال، افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت و در این شرایط بهترین راه کمک به مردم فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و کمک و حمایت هم جانبه برای توسعه واحدهای تولیدی فعال است.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام  در این بازدید ضمن بازدید از شرکت فولاد گستر آتنا از شرکت های ماشین سازی افروزان صنعت، تولید خوراک دام افروز صنعت، تولیدی خوراک دام، شرکت درحال ساخت تولید خوراک دام طیور و شرکت تولیدی هایسنس واقع در شهرک صنعتی شباب بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha