۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84697024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور ارتباطی قره پشتلوی زنجان در چند مرحله اصلاح می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اصلاح محور ارتباطی قره پشتلوی زنجان برای کاهش تصادفات جاده ای که از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوده، در چند مرحله انجام می شود.

محسن افشارچی شامگاه شنبه در جریان بازدید از این محور، افزود: در پی سفر رییس جمهور به استان و تاکید جدی بر حل مشکلات محور قره پشتلو، برنامه ریزی لازم برای اصلاح مشکلات این محور انجام شده است.  

وی با بیان اینکه اجرای عملیات اصلاح در محور قره پشتلو در بازه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار است، اظهار داشت: نصب دوربین های کنترل سرعت، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایمن سازی پیچ ها از جمله اقدامات در بازه زمانی کوتاه مدت است.  

استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای عملیات اصلاح نقاط پر تصادف محور قره پشتلو در میان‌مدت در این محور در دستور کار است، گفت: ارتقا و تعریض این محور و اتصال آن به محور سرچم هدف عمده است که این موضوع نیز در دست برنامه ریزی و پیگیری است.  

به گزارش ایرنا این محور قره پشتلو به طول ۷۰ کیلومتر راه ارتباطی، یک شهر و ۶ روستا است.

بنابر اعلام اداره کل راهداری استان زنجان  ۶ نقطه از این محور به عنوان نقاط پرحادثه معرفی شده است.

تعداد بالای ترددها، عرض کم و وجود شانه‌های نامناسب در این محور، آن را به یکی از حادثه خیز ترین محورهای استان تبدیل کرده است.
گفتنی است محور زنجان-_قره پشتلو  با اتصال به سرچم می تواند به عنوان یک راه میانبر، فاصله زنجان تا اردبیل را  ۶۰ کیلومتر کاهش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha