افزایش ۴۴ درصدی تردد خودروها در نوروز ۱۴۰۱ ایلام

ایلام - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی ایلام از افزایش ۴۴ درصدی میزان ترددهای خودرویی در استان طی ایام نوروز ۱۴۰۱ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز یکشنبه در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی استان گفت: با توجه به لغو محدودیت های کرونایی در سال جاری  مسافرت‌های برون شهری و حجم رفت و آمد محورهای مواصلاتی نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی پیدا  کرده است.

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

جانشین انتظامی ایلام در ادامه با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان ، از رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی و خودرو های شخصی خواست حتما در حین سفر کمربند ایمنی خود را ببندند.

وی تاکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی تاثیر زیادی بر کاهش آسیب های ناشی از تصادفات رانندگی خواهد داشت.

سرهنگ نجفی افزود: با توجه به خروج مردم از منازل، خلوتی محله‌ها و خیابان‌ها و نیز سوء استفاده سارقان، مجرمان و افراد فرصت طلب باید نیروی انتظامی با بهره گیری از تجارب سال‌های گذشته و به کارگیری کلیه امکانات و توان موجود، نسبت به تأمین امنیت جامعه و ایجاد فضای ایمن و توأم با آرامش برای همشهریان اقدام کند.

وی افزود: هدف از تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۱، ارائه خدمات شایسته؛  ارتقاء احساس امنیت در جامعه با حضور همه جانبه پلیس برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی و کاهش تصادفات است.

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی، پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت و برخورد قانونی با مجرمان و بزهکاران، ارائه خدمات انتظامی به هموطنان و جلب رضایت مردم، تشدید اقدامات مراقبتی و نظارتی در این ایام از جمله اقدامات نیروهای انتظامی است.

سرهنگ نجفی افزود: پلیس با بسیج کلیه نیروها و امکانات و راه اندازی گشت های هدفمند و تدوین برنامه های پیشگیرانه در صدد است تا سارقان را در انجام نیات مجرمانه ناکام و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد کند.

وی در پایان فرا رسیدن ایام نوروز را نیز به عموم مردم و همه کارکنان انتظامی استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال جدید شاهد موفقیت های بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha